Jak zamawiać narzędzia - regulamin zakupów

  1. Adresatem zamówień jest firma: "INTERAS" A. Snarski
    ul. Niemojewskich 23; 88-100 Inowrocław; POLSKA.
     
  2. Zamówienia można składać poprzez:
    • e-mail:
    • internetowy formularz zamówienia: formularz zamówienia
    • telefonicznie:
      tel.  +48 52 35 46 155
      tel.  +48 52 566 82 74
      fax. +48 52 353 99 71
     
  3. Składanie zamówień:
    • internetowe - 24 godziny na dobę przez cały rok;
    • telefoniczne - od poniedziałku do piątku w godz.9.00 - 16.00 .
     
  4. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
     
  5. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub / i adresu e-mail. O przyjęciu zamówienia Zamawiający zostanie poinformowany telefonicznie lub / i poprzez e-mail. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 48 godzin, nie będą realizowane.
     
  6. Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.
     
  7. Zamówienia potwierdzonego nie można anulować.
     
  8. Firma „INTERAS” zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.
     
  9. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen produktów będących w ofercie. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Koszty wysyłki wynoszą:
    • Kurier - płatność przy odbiorze, - 15,00 zł netto
     
  10. Zamówiony towar zostanie dostarczony pod adres wskazany przez Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia.
     
  11. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
     
  12. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie dokonania zakupu. W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT prosimy o zaznaczenie w zamówieniu opcji faktura VAT (podać dane).
     
  13. Należność za zamówiony towar Zamawiający można uregulować w następujący sposób:
    • przy odbiorze przesyłki,
    • przelewem (przedpłatą)
     
  14. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art.10 w/w ustawy. Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest telefoniczne  skontaktowanie się z nami t celem ustalenia warunków zwrotu. Towar powinien być zwrócony w oryginalnym firmowym opakowaniu.
     
  15. Podczas dokonywania przedpłaty należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto podane w potwierdzeniu zamówienia;
    • na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer zamówienia (numer ten jest podawany podczas akceptowania zamówienia), podać nazwę instytucji/osoby zamawiającej
    • zamówienie zostanie zrealizowane w momencie pojawienia się wpłaty na naszym koncie.
     
  16. W przypadku płatności przy odbiorze Zamawiający reguluje należność gotówką po dostarczeniu towaru.
     
  17. Nasza oferta /terminy realizacji/ jest ważna tylko na terenie Polski.
     
  18. W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny.
     
  19. Firma "INTERAS” zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Podane dane osobowe będą wykorzystywane tylko i wyłącznie do realizacji zamówienia.